Inmiddels hebben we al veel verteld over wat we bij Celdex doen. Maar een belangrijk onderdeel hiervan zijn natuurlijk de medewerkers. Zij zetten zich dagelijks met veel enthousiasme in om klanten te voorzien van hoogwaardige en kwalitatieve oplossingen.
In deze blog een interview met Arwin. Hij is werkzaam op de commerciële binnendienst. Samen met zijn commerciële collega’s staat Arwin in nauw contact met de klanten.
Arwin, al ruim 6 jaar werkzaam bij Celdex neemt jullie mee in zijn carrière bij Celdex.
Wil je eerst iets over jezelf vertellen?
Ik ben Arwin, 32 jaar en woon in Eindhoven. Mijn hobby’s zijn koken, sporten, gamen, klussen en leuke dingen doen met vrienden.
Na mijn opleiding sociaal cultureel werk ben ik begonnen met werken. Ik had mijn eigen groente en fruit groothandel en daarnaast runde ik ook een parkeergarage. Door omstandigheden moest ik met beide stoppen.
Na mijn opleiding sociaal cultureel werk ben ik begonnen met werken. Ik had mijn eigen groente en fruit groothandel en daarnaast runde ik ook een parkeergarage. Door omstandigheden moest ik met beide stoppen.
Hoe ben je bij Celdex terecht gekomen?
Via een vriend van de middelbare school. Hij werkte bij Celdex en ik was op zoek naar een nieuwe uitdaging. Al snel ben ik aan de slag gegaan als medewerker in de productie en heb ik aan diverse machines gestaan. Na drie jaar wilde ik graag doorgroeien en kwam er een plekje vrij op de binnendienst afdeling. Dit leek mij een mooie uitdaging en die heb ik met beide handen aangepakt.
Uiteindelijk werk ik alweer 3 jaar als medewerker op de binnendienst.
Uiteindelijk werk ik alweer 3 jaar als medewerker op de binnendienst.
Wat doe je zoal binnen Celdex?
Mijn takenpakket is heel erg breed. Mijn werkzaamheden bestaan o.a. uit: orderverwerking, offertes maken, technisch advies, klantencontact, klantenservice, het ondersteunen van de buitendienst, planning en transport.
Wat vind je leuk in je werk?
Bij Celdex krijg je veel vrijheid en verantwoordelijkheid in je werk. Dit is iets wat ik erg belangrijk vind omdat ik hierdoor ook de kans krijg om meer te leren.
Ook vind ik de afwisseling in mijn werkzaamheden heel erg fijn en het contact met zowel collega’s als met klanten.
Ook vind ik de afwisseling in mijn werkzaamheden heel erg fijn en het contact met zowel collega’s als met klanten.
Hoe ziet een werkdag er voor jou uit?
Mijn dag begint altijd met koffie, haha. Hier hebben we de regel dat als je drinken gaat halen, je meteen iedereen even af gaat. Je bent dan even van je plek af en je kunt ook meteen even een praatje maken. Daarna start ik mijn computer op en check ik allereerst de agenda en de binnengekomen mails. Ik kijk dan of er zaken tussen staan die meteen moeten worden afgehandeld.
Daarna begin ik met het wegwerken van de overige aanvragen. Het kan zomaar gebeuren dat er iemand belt met een spoedje. Dan leg ik alles neer en ga ik met het spoedje aan de slag. Ook komt er geregeld een vraag vanuit de productie. Dit gaat dan vaak over de hoeveelheid geproduceerde producten. Soms komt er wat meer of minder uit productie. Ik beoordeel in dat geval wat we hiermee gaan doen. Alle aanvragen zijn anders dus geen één dag is hetzelfde.
Daarna begin ik met het wegwerken van de overige aanvragen. Het kan zomaar gebeuren dat er iemand belt met een spoedje. Dan leg ik alles neer en ga ik met het spoedje aan de slag. Ook komt er geregeld een vraag vanuit de productie. Dit gaat dan vaak over de hoeveelheid geproduceerde producten. Soms komt er wat meer of minder uit productie. Ik beoordeel in dat geval wat we hiermee gaan doen. Alle aanvragen zijn anders dus geen één dag is hetzelfde.
Wat vind je het leukst aan werken bij Celdex?
Dat we meegaan in de modernisering. We werken steeds meer vanuit het systeem. Bij de machines kunnen werkbonnen gescand worden en die houden dan vervolgens bij hoe lang er over de order wordt gedaan. Zo kunnen we ook zien welke order waar wordt gedraaid, super handig.Ook is Celdex erg goed voor haar personeel. Elke twee weken is het bij ons de zogenaamde ‘frietdag’, dan kan je via een bestellijst aankruisen wat je graag bij de lunch wil. Ook ligt er bij elke speciale gelegenheid een kleinigheidje voor ons klaar, van paashaas tot gevulde vakantietas. Dit vind ik echt top en laat ook wel een stukje waardering zien.
Hoe zie jij je toekomst?
Op dit moment heb ik het nog erg naar mijn zin in mijn huidige functie. In de toekomst zie ik mezelf wel als Accountmanager in de buitendienst. Dit trekt mij aan omdat ik mezelf graag verder wil ontwikkelen en het contact met klanten leuk en uitdagend vind. Ook vind ik het stukje advies waarin je kunt voorzien erg interessant. We hebben een mooi scala aan producten en oplossingen waarmee wij onze klanten echt verder kunnen helpen en daar ben ik trots op!